wtorek, 16 sierpnia 2016

Autograf Tomasza Jodłowca

Na początku chciałbym was zaprosić na pewną stronkę o Premier Leauge, jeśli ktoś interesuje się tą ligą to serdecznie zapraszam, codziennie nowe ciekawe posty.     https://www.facebook.com/PremierLeaguePoska/


Tomasz Jodłowiec (11)

Tomasz Jodłowiec (ur. 8 września 1985 w Żywcu) – polski piłkarz występujący na pozycji defensywnego pomocnika w Legii Warszawa oraz w reprezentacji Polski. Uczestnik Mistrzostw Europy 2016.

Dzisiaj Tomasz Jodłowiec. Cieszę się z tego autografu ponieważ jest to kolejny piłkarz ekstraklasy w mojej kolekcji. Co ciekawe prosiłem też o innych zawodników, a dostałem ,,tylko autograf Pana Tomasza. Potem dowiedziałem się, że Legia nie wiedzieć czemu wysyła tylko autograf Jodłowca.

Wysłałem: Prośbę na e-mail Legii Warszawa który łatwo można znaleźć w internecie
Czekałem: 11 dni (28 lipca- 8 sierpnia)
Oryginalny: Tak
Ocena: 8/10

2 komentarze:

  1. Gratulacje! Zapraszam do mnie :D http://davidautograph.blogspot.com/2016/08/58-morgan-schneiderlin.html

    OdpowiedzUsuń