czwartek, 28 lipca 2016

Autografy Arsenal London | Część druga

Arsenal F.C. (6) Część druga

Arsenal Football Club (przydomek Kanonierzy) – angielski klub piłkarski z siedzibą w północnym Londynie, w dzielnicy Holloway. Jest jedną z najbardziej utytułowanych angielskich drużyn, 13-krotnym mistrzem kraju, 12-krotnym zdobywcą Pucharu Anglii i najdłużej utrzymującym się w najwyższej klasie rozgrywkowej zespołem w Anglii – od 1919 roku.

Dzisiaj Arsenal! Niestety nadruki, ale spodziewałem się tego więc nie byłem specjalnie zawiedziony. Na odwrocie karty są podane dosyć solidne informacje o danym zawodniku. Oprócz autografów dostałem oficjalne majowe wydanie gazetki Arsenalu. Którą kończę czytać i jest ona naprawdę świetna. 

Wypchanych skrzynek!


Kieran Gibbs

Skan okładki oficjalnego majowego wydania gazetki Arsenalu



Wysłałem: Prośbę na e-mail Arsenalu który bardzo łatwo można znaleźć w internecie
Czekałem: 6 dni (9 lipca- 15 lipca)
Oryginalny: Nie, nadruk
Ocena: 7/10, gdyby nie nadruki to 10/10

3 komentarze: